Sjuk :(

Det var längesedan jag mådde såhär dålig som jag har gjort idag. Har haft feber nästan hela dagen men vet dock inte hur mycket eftersom jag inte äger någon termometer. Men jag har varit jättevarm samtidigt som jag har frusit och skakat och haft ont i hela kroppen. Dessutom har huvudet känts som att det skulle sprängas samt att jag knappt kunnat svälja på grund av att halsen är så svullen. Jag avskyr verkligen att vara sjuk och när man dessutom är ensam hemma hela dagen känner man sig extra ynklig och ensam. Nu har jag i allafall fått i mig lite mat och lite att dricka, och det i kombination med alvedon gör att jag känner mig något bättre. Annars har jag mest bara sovit hela dagen. 

Nu ska jag se på TV. Tv:n är min bästa vän idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback