2011

Som alltid känns det lite konstigt att skriva det nya året för första gången. Det lär ju ta någon vecka eller två innan man vänjer sig vid att det är tvåtusenelva. Nyårsafton firades i Hällsvik ute i Torslanda med Hanna, Johanna, Tim, Samuel och Henrik. Gött gäng, god mat och massa skratt, precis som jag ville ha det. Sedan sov vi över där vilket var otroligt skönt. Idag (nyårsdagen) åt vi en mysig frukost och spelade lite spel. Sedan gick vi på en mysig promenad i det underbara (och extremt halkiga) vädret för att sedan bege oss hemåt. 

Jag har inte avlagt något nyårslöfte i år eftersom jag ändå aldrig lyckas hålla dem. Men det finns en del saker som jag vill sträva mot under året. Bland annat att alltid diska direkt efter maten och att alltid lägga in mina kläder i garderoben utan att det bildas stora högar. Vi får väl se hur det går. Förra årets löfte var att jag skulle bli en bättre människa. Vet inte om jag har lyckats, men jag har i alla fall försökt så mycket jag kan. Detta löfte får väl fortsätta att gälla antar jag. 

Idag har jag annars inte gjort så mycket. Skulle åkt skridskor utomhus men det blev inte så, så jag hoppas det blir av snart istället. Imorgon åker jag tillsammans med mina konståkningsflickor till Ulricehamn och åker skidor. Ska bli grymt kul att få åka lite, framför allt med tanke på att jag aldrig kom iväg på någon skidsemester förra året. Har lite abstinens om man säger så. 


Nu är jag väldigt väldigt trött så jag tror det är dags att dra sig till sängs. Imorgon blir det en lång dag. 

God fortsättning önskar jag er alla, hoppas att 2011 blir ett bra år!

Här kommer några nyårsbilder:



Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback