Bra träning..

..och det bådar gott inför helgens tävling i Stenungsund. För första gången denna säsongen åkte jag mitt kortprogram helt felfritt och jag kände t.o.m att jag hade energi över när jag hade åkt färdigt. Idag var dessutom min dubbel axel bra och även min trippel toeloop var riktigt bra. Klarade den nästan (det fattades bara lite för att den skulle vara helt runt). Denna säsongen har det gått ganska dåligt hittills och jag har känt mig seg och trött precis hela tiden. Men jag hoppas att det ska förändras nu när det är nytt år och jag har bestämt mig för att ha en mycket mer positiv inställning till allting. Vi får se hur det går. Först ut som sagt är tävlingen till helgen! 

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback