Helgen..

..har hittills varit riktigt bra. I fredags efter jobbet åkte jag hem till Karin för tjejfest/singstarparty. Vi passade även på att fira Malin som snart fyller år. Det blev en helkul kväll med kinamat, lekar, spel och såklart singstar. Sedan sov jag över på Karins soffa vilket var mindre skönt och inte gav så många timmars sömn. 

På lördagen åkte jag in till stan och träffade Hanna. Tanken var att vi skulle gå runt till olika resebyråer och titta lite på resor inför sommaren. Det slutade med att vi bokade en resa till Turkiet v. 31!!! Längtar verkligen supermycket! Vi hann även med lite shopping och jag köpte en skidjacka på Stadium bl.a.
På kvällen åkte vi hem till mig och sedan kom även massa andra goa människor. Vi bakade pizza, spelade spel, lekte lekar och hade en jättemysig kväll. 

I morse vaknade jag kl sju av att klockan ringde. Jag var inte jättepigg, men det var bara att masa sig upp och åka till ishallen. Efter två timmars träning och en timmes skridskoskola fick jag äntligen åka hem och återinta sängläge. Sedan vaknade jag vid halv fyra och fattade inte riktigt om det var dag eller natt. Men efter lite gårdagspizza och musik vaknade jag till och tog tag i diskhögen som bara stod där och väntade på mig. Härligt. Nu ska jag se en film innan det är dags att dra till ishallen för dagens andra träningspass. Söndagsångesten börjar hägra!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback