Jag gillar min säng!

Som ni kanske redan vet är jag ingen morgonmänniska. Jag hatar att gå upp på morgonen och jag älskar min säng! Men som heltidsjobbare har man ju tyvärr inget val (och det ska man väl vara tacksam för). I morse började jag jobba klockan 06.00 vilket innebar att jag fick gå upp vid 05.00. Och i morgon har jag samma arbetstid så egentligen borde jag ligga i min säng nu. Om jag lägger mig nu så får jag sju timmars sömn och det borde räcka. Men jag vette sjutton om det räcker för mig, är alltid svintrött när jag har sovit mindre än åtta timmar. För att sammanfatta allt svammel: Jag är trött!

Imorgon är det som sagt jobb som vanligt, och sedan träning. Imorgon börjar dansen vilket ska bli kul! Till helgen blir det tävling igen och denna gången är det DM. Jag är taggad till tusen och vill bara göra ännu bättre ifrån mig än vad jag gjorde i helgen. Träningarna går okej så det borde inte vara omöjligt! 

Detta kan ha varit mitt tråkigaste blogginlägg någonsin. Förlåt mig för det!

Nu: sängen! God natt Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback