Jag vill också känna mig duktig!

Det är så frustrerande när man känner att man ändå gör ett hyfsat okej kortprogram men får säsongens sämsta poäng. Idag var det dags för tävling i Stenungsund och jag var taggad till tusen eftersom veckans träningar verkligen gått bra! Min största miss var att jag floppade dubbel axel så att den bara blev en enkel. Dessutom gjorde jag en miss i ingången till min kombinationspiruett, men annars var jag ändå hyfsat nöjd när jag hade åkte färdigt. Och jag vet att man verkligen inte borde bry sig om vad man får för poäng eftersom man bara tävlar mot sig själv osv.. men det är oundvikligt. 20,92 poäng känns ju nästan lite pinsamt. Det hade ju räckt till en sista plats i ungdomsklassen ungefär.

Jag älskar verkligen min sport, men det är så trist när man känner att man kämpar och kämpar och det ändå aldrig räcker. Jag vill också känna mig duktig och fin!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Heeej!! nu har jag hittat till din blogg oxå..kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback