Kalas!

Min dag började med att jag (efter en ganska sömnlös natt) vaknade klockan fem. Åkte till jobbet vid sex för att ganska snabbt inse att jag hade tagit fel på tiden och egentligen inte började förrän klockan sju. Men vad gör väl det när manhar en trevlig kollega att prata med. (Jo lite kanske det gör ändå..) Jag slutade i alla fall tidigt och kunde åka hem och vila mig. Trött som jag var bestämde jag mig för att ställa klockan och lägga mig och sova en stund. Skönt och välbehövligt. Sedan åkte jag tillbaka till Gråbo för att gå på kalas.

Först var det min kära kollega Lena som fyller 50 idag som hade lite öppet hus. Jag och mina övriga kollegor gick dit en sväng, åt gott och skrattade och pratade. Mycket trevligt. 

Sedan åkte jag vidare till nästa kalas. Det var min farbror Bengt som firade sin 60-årsdag med släktkalas och det var mysigt att få träffa mina kusiner, farbröder och farmor, men framför allt var det roligt att få träffa mitt lilla kusinbarn som blir tre månader imorgon och som jag aldrig har träffat tidigare. En väldigt söt liten flicka som heter Evelina. 

Imorgon är det röd dag vilket innebär ledighet. Ska verkligen bli skönt att få vara ledig mitt i veckan och som vanligt ser jag mest fram emot min sovmorgon.

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback