Lite revansch!

Idag var jag taggad till tusen för att ta lite revansch på tävlingen efter gårdagens kortprogram. Och för en gång skull lyckades jag. Självklart finns det alltid saker som kan vara bättre men i det stora hela är jag nöjd med mitt långprogram. En miss som jag dock stör mig lite på är att jag inte höll sekundrarna i min flygskärssekvens. Där försvann två ganska lättförtjänta poäng. Men men.. det hade inte gjort något placeringsmässigt och jag lyckade ju ändå knipa silvret så jag kan inte annat än att vara nöjd. Nästa vecka är det DM i göteborg och jag hoppas att jag får fortsätta att känna mig i bra form så att jag kan prestera ännu bättre då.

Nu ska jag snart iväg och träna och jag känner mig på G.. det brukar alltid gå så bra på träningen när man har tävlat samma dag.. Det är som att adrenalinet finns kvar lite i kroppen och när då dessutom spänningar och nervositet släpper är det bara att köra på. 

Hoppas ni haft en bra helg! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback