När frustrationen blir för stor!!!

Ibland känner jag bara för att ställa mig i en stor folkmassa och skrika rakt ut! Bara för att få ur mig lite av frustrationen som bubblar inom mig. Alla orättvisor som jag gång på gång upplever i olika sammanhang, och all stress över allting som man ska hantera för att vara en god människa. Ibland orkar jag bara inte!

Jag är så tacksam över all bra musik som just nu fyller mitt liv. Det finns en sång för varje sinnesstämning och tack vare spotify kan jag få ta del av den precis när jag vill. Utan musiken vet jag inte hur jag hade överlevt. ibland fungerar den som någon sorts terapi som kan få mig att känna mig på bättre humör eller åtminstone mindre stressad. Jag är en sådan person som lyssnar väldigt mycket på texterna när jag lyssnar på musik och något av det bästa som finns är när jag känner att texten talar direkt till hjärtat på mig. Som om sången var skriven just för mig. Och ännu bättre är om sången dyker upp just i rätt tillfället.

Något annat som fungerar som terapi för mig är träning. Ibland behöver man bara få avreagera sig ordentligt och att då köra ett stenhårt träningspass så att svetten rinner och mjölksyran härjar i kroppen kan verkligen rensa hjärnan. 

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma att jag åker felfria program i helgens tävling. Någon sorts mental träning som jag hoppas fungerar. Träningarna har gått bra den här veckan också så jag har ju faktiskt oddsen med mig.

God natt! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback