Söndagsångest!

Usch vad fort helgen går och usch vad jag är osugen på att gå till jobbet kl 07.00 imorgon! Kom precis hem från träningen som gick hyfsat och är verkligen slut i kroppen. Träningsvärk har jag också, men kanske inte så mycket av dagens träning utan snarare från gårdagens klättring.

Gårdagen var rolig och bra på alla sätt. Först en välbehövd sovmorgon och sedan åkte jag till Henke för att käka semla. Mycket gott. Sedan åkte vi till Johanneberg och fysiken där de hade öppet hus och gratis prova på klättring. Fantastiskt kul, sjukt svårt och grymt jobbigt. Framförallt i underarmarna och fingrarna. kunde knappt knyta mina skridskor imorse på träningen på grund av träningsvärken. Men det var det värt och jag är faktiskt nöjd att jag klarade av att klättra hela vägen upp för den 14 meter höga klätterväggen. läskigt var det! På kvällen åkte vi hem till Henke och gjorde tacopaj samtidigt som vi tittade på herrarnas friåkning i konståknings-EM. Efter en stund slöt det upp massa fler folk och till slut tror jag vi var närmare 20 personer som satt i en liten etta och tittade på Smala Sussie. Underbar dag i alla fall :)

Idag har jag förutom att jag har tränat två pass varit på Allum med Elina. Vi shoppade lite allt möjligt men framför allt fick vi tag i en ny DVD-spelare vilket var välbehövligt eftersom vår hade gått sönder. Vi hann även med att storhandla på ICA Maxi. När vi kom hem käkade vi god middag och sedan slängde jag mig på soffan och invigde den nya DVD:n. Den funkade perfekt :)

Ja det var min helg, eller just det, i fredags var jag och Hanna på bio och såg Änglagård. Bra film faktiskt och mysig kväll det med. Och för att sammanfatta helgen har den varit riktigt bra men som sagt gått alldeles för fort. Nu är det dags att sova och ställa klockan på 06.00. Känns inget vidare för en sömntuta som jag!

God natt!   Sara ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback