Träningsvärk!

Oftast gillar jag träningsvärk eftersom man då känner att man har tränat. Men idag har det nästan varit olidligt. I söndags var jag, Nikolina, Sara och Matilda i Ulricehamn och åkte skidor och den träningsvärken man får i vaderna av det är inte nådig. Dessutom blir det alltid värre två dagar efter för min del. Men men, man ska känna att man lever. Det var i alla fall hemskt roligt att åka skidor även om det kanske inte var världens största backar. Men vädret var fantastiskt med strålande sol och några minus, och i backarna var det mestadels fint med en och annan isfläck på de mest branta nedfarterna. Jag fullständigt älskar att åka skidor och önskar att jag kunde göra det oftare. 

Idag har jag tränat konståkning istället och det gick faktiskt väldigt bra på träningen. Jag åkte mitt långprogram näst intill felfritt (kunde inte hoppa sista hoppet på grund av att det var en i vägen) så jag är nöjd. Det känns bra inför den kommande tävlingen nu till helgen. Jag har varit rätt seg hela dagen, trött och energilös men efter dagens träning känner jag mig lite piggare. Typiskt eftersom jag egentligen borde gå och lägga mig så jag orkar gå upp och jobba kl 06.00 imorgon. Skönt med en ledig dag på torsdag i allafall.

Några bilder från vår skidtripp:


So long! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback