Aj mitt ben!

Jag är trött på den här benhinneinflammationen eller vad tusan det är. Idag på träningen gjorde det så ont i benet att jag inte riktigt kunde göra allt och det är så frustrerande, framförallt nu eftersom det känns som att träningarna går bra. Och läkarnas råd är bara; VILA. Men jag har inte tid eller lust att vila just nu. Jag vill träna och tävla och låtsas som att allting är som vanligt. Nåväl.. jag kanske inte har rätt att beklaga mig då, men det är riktigt tröttsamt i alla fall...

Jag har funderat en del på det där med att tolka människor. Det är ju i princip det vi går runt och gör hela tiden. En del människor känns kanske lite lättare att läsa av medan andra bara är som ett stort frågetecken. Det är nog ganska ofta som man överanalyserar människor och tolkar dem på fel sätt. "Sa hon det för att hon menade det eller för att vara snäll?", "Var den där blicken skämtsamt sarkastisk eller ärligt menande?" "Var det egentligen det här han menade i sina utsvävande meningar?" osv.. Jag vet inte om tjejer analyserar mer än killar, men jag får känslan av att det kan vara så. Jag har många gånger undrat hur andra människor tolkar mig. Något man kan fundera på mycket utan att få något vettigt svar.. men det är intressant att fundera på vilka signaler man sänder ut. 

Nu ska jag sova så att jag kan vara pigg och glad imorgon. Det blir så mycket roligare att gå till jobbet då!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback