kärlek

Har precis tittat på en romantisk film "Maid in Manhattan". Ibland önskar jag så att mitt liv också kunde vara lite mer som en romantisk film. Många romantiska filmer är liksom uppdelade i tre delar. Del ett: Kärlek vid första ögonkastet (även om rollfigurerna inte alltid fattar det). Del två: En konflikt eller något annat hinder som kommer i vägen för deras kärlek. Och del tre: det lyckliga slutet då de finner tillbaka till varandra och sedan lever lyckliga i alla sina dagar. 

Finns sådana historier på riktigt eller krävs det en författare, en regissör och en massa bra skådespelare för att bearbeta fram en? Jag vill tro på kärlek vid första ögonkastet och jag vill tro att det finns någon där ute för mig men ibland känns det ganska hopplöst. Men man ska väl inte ge upp antar jag.

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om en prins.. drömmar kan ju slå in, eller hur?

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback