En shopaholics bekännelser..

Okej.. nu får det faktiskt vara nog. Denna månaden har jag shoppat något hejdlöst och det börjar kännas riktigt illa!! Idag var jag i Alingsås med syrran och igår var jag på Allum. I fredags var jag på stan och förra tisdagen var jag på Allum.. och så har det liksom rullat på på det viset. Det är dock först nu som det börjar märkas i plånboken, och jag som ska till Turkiet måste verkligen spara mina pengar nu. Tur är dock att jag får en lön till innan vi åker. 

Det blir automatiskt så att man spenderar mer pengar på sommaren. I alla fall blir det så för mig. Jag tror att jag är mer tillåtande mot mig själv på sommaren och dessutom är det så mycket rea överallt. Jag kan ju ändå meddela att det mesta jag köpt har varit på rea och i allafall hälften av sakerna har varit saker som jag faktiskt behövt..

Men som sagt.. nu ska jag hålla lite i pengarna!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback