go vecka och det lär ju bara bli bättre.. :)

Denna veckan har gått jättefort hittills. I måndags var jag i stan och spelade minigolf med goa vänner, sedan blev det Lotta på Liseberg och tillsist ett besök på Tintin (vi kallar det fortfarande så.. :P). I tisdags fixade jag och Hanna inför resan och på kvällen träffade jag Emelie. Igår var vi ett glatt gäng som sprabg runt som små barn på Liseberg hela dagen! Det var längesedan jag köpte åkpass och det var verkligen hur kul som helst!! :D

Imorgon ställer vi klockan på 03.40 eftersom vi ska vara på Landvetter flygplats klockan 04.45.. Sedan är det Turkiet en vecka, ska bli sååå najs :)

Visar lite bilder från veckan som har gått!!!


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback