SEMESTER!!!

I fredags jobbade jag min sista dag innan semestern. Visst gillar jag mitt jobb, men det är så skönt att äntligen få vara lite ledig. Sova länge på morgnarna (och vara uppe sent på kvällerna), träffa vänner och framförallt; njuta av att göra absolut ingenting! I fredags kväll var jag på grillfest hos Carlson. Det blev ganska lugnt med god mat, pokerspelande och gött tjöt.
I lördags var det fint väder. Jag solade på min baksida där jag har hittat ett bra ställe där det nästan alltid är lä. På kvällen åkte jag in till stan och tog en öl med Felicia och Helena på restaurang Vasastan. Kvällen avslutades med ett kort besök på Park Lane. 
Söndagen spenderades tillsammans med Hanna. Tacos, chokladkaka, film och bara massa mys. Hon har varit bortrest i över en månad så det var verkligen underbart att få träffa henne igen!
Idag vaknade jag halv ett (!). SKönt med sovmorgon. Jag gick ut och sprang fast det gick ovanligt segt. Fick mjölksyra i höger vad redan efter 500 meter så jag tog det ganska lugnt. Körde även lite styrketräning hemma innan jag tog mig en härlig dusch. Stekte sedan massor med pannkakor eftersom jag hade massor av mjölk och ägg hemma. Anna kom förbi och vi käkade pannkakor och tittade på Björnbröder, bra film och vi fällde till och med en och annan tår.. Mys!!!  
Imorgon ska jag sova länge och sedan får vi se vad dagen bär med sig.. jag älskar semester!!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback