Vänner!!!

Det är ju självklart att man behöver vänner, men det kanske inte alltid är en självklarhet att man har det. Jag är så otroligt tacksam över mina vänner, vilket jag säkert skrivit här förr men inte kan nämna för många gånger ;). 
Idag har jag träffat två fina vänner som jag tyvärr inte träffar så ofta som jag skulle vilja, men vi hade en mysig kväll med jordgubbar, melon choklad och snack <3

Vi pratade lite om det där med vänskap. Ibland kanske man växer ifrån varandra lite och ibland kanske man växer ihop ju mer tiden går. Vissa människor kanske man aldrig klickar med och aldrig kommet att göra heller, medan andra kanske man bara inte kan vara utan. Personkemi. Ibland kanske man är på lite olika plan i livet vilket kan göra att vänskapen sviktar lite, men jag tror att om det är äkta vänskap så klarar den lite påfrestningar (kanske att den t.om växer av det). 

Jag är expert på att överanalysera och tolka andras syn på mig själv. Jag vill så gärna (som de flesta andra) vara omtyckt av människor runt omkring mig och kan lätt bli osäker på om människor verkligen gillar mig för den jag är eller om de är falska för att "man ska vara trevlig mot alla". Men med mina närmsta och mest trogna vänner känner jag en viss trygghet. En trygghet som gör att jag inte ens behöver fundera över om de gillar mig för den jag är eller inte. Och den känslan går inte att ersätta med någon annan känsla. Den är helt underbar! 

Tusen tack till mina söta vänner som står ut med mig precis på det sättet som jag är!!!

Här kommer några sköna vänskapsbilder: 









Älskar mina vänner!!!

Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback