Varm dag trots att jag inte sett till solen..

Idag har det varit en sådan där varm och kvalmig dag. Det känns som att åskan har hängt i luften och det hade nog varit skönt med en ordentlig urladdning. Jag vaknade vid 11 och gick ut och sprang före frukost. Ökade min löprunda med en kilometer idag fast pg.a. kramp i vänstra vaden kunde jag tyvärr inte hålla något vidare tempo. Var t.om. nära på att gå istället, men skam den som ger sig och jag sprang i allafall hela vägen! Sedan åkte jag hem och duschade och städade lite och på eftermiddagen kom Hanna och Cami hit. Vi åt tacos, och tittade på första Harry Potter-filmen. Vi ska se alla i följd hade vi tänkt så imorgon fortsätter vi :D Jag har dem dock på VHS och man märker verkligen skillnad när man är van vid en aning bättre bildkvalité. Men filmerna är ju så bra så det ska nog gå bra att se de första på VHS i alla fall.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, om jag nu kan somna, det är ovanligt varmt även inne i lägenheten (och då brukar vår lägenhet faktiskt vara väldigt sval och skön på sommaren, men svinkall på vintern). Idag har jag redan haft en veckas semster. Fast jag ahr verkligen gjort massor så jag ska inte klaga alls, och om en vecka åker jag och Hanna till Turkiet, det ska bli helt underbart!!

Sänder tillsist en liten tanke till alla drabbade i Oslo!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback