En liten vecka...

Att det redan har gått en vecka sedan jag skrev sist.. hmm, var tar tiden vägen?
Min vecka har varit ganska lugn men ändå rätt trevlig.

I måndags var det Sveriges nationaldag och jag var ledig! Jag passade på att vaxa bilen (tillsammans med pappa) och på kvällen var jag på picknickfestivalen i Göteborg och lyssnade på min underbara syster när hon spelade med sitt band pfemme records. Varm och go dag :)

Natten till tisdagen var det väl ingen som kunde undgå åskan? herregud vad det small och det blev inte många timmar sömn den natten. På tisdagen jobbade jag och när jag kom hem från jobbet var syrran hemma och ville ge sig ut på en liten löprunda. Jag passade på att få mig ett extra träningspass och hängde med. På kvällen var det sista dansen för terminen och sedan hade jag och syrran en myskväll hemma i soffan. 

I onsdags var det jobb hela dagen, mycket mer hann jag inte med. Vi hade dessutom vernissage för alla föräldrar, tillfälle för barnen att visa upp vad de gjort under vårterminen. 

I torsdags jobbade jag och på kvällen var jag med på ett härligt zumbapass på Fågelkärr. Nice!

I fredags efter jobbet blev det lite brännbollskväll med tjejligan. Kan väl kanske inte påstå att vi spelade så hemskt mycket brännboll utan det blev mest tjöt och bus. Mycket härlig kväll med många skratt!

Igår (lördag) Träffade jag Hanna och Cami och vi hade en heldag, först på stan och sedan hemma hos Hanna. Vi stekte pannkakor och spelade spel och pratade massor! Goa tjejer det där.

Idag var jag med Johanna i Gilead och sedan blev det lite gött häng med goa människor i Olskroken. Sedan åkte jag och Johanna till Liseberg där det var gratis Salsakurs. Roligt roligt.. Sedan spelade vi lite och jag vann på plopphjulet! Yeey :) När jag sedan kom hem avslutade jag kvällen med en härlig löprunda och lite fix i trädgården. Skön dag med skön tjej!

Nu är jag helt slut och ska sova och försöka ladda upp inför en ny vecka!! 

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback