En välfylld dag..

Imorse vaknade jag klockan 06.00 av att klockan ringde. Dags att bege sig till jobbet. Slutade 13.00 och åkte då hem och bytte om och gick ut och sprang en runda på ca: 5 km, härligt. När jag kom hem passade jag på att klippa häcken och gräset samt rensa lite i rabatterna och vattna blommor. Nu ser det fint ut i trädgården och de äckliga larverna är äntligen borta (fast häcken är ganska förstörd av dem)!

Sedan åkte jag hem till min bror som fyller 18 idag och åt lite tårta. Grattis älskade Erik!!! Satt även och plinkade lite på pianot och sjöng tillsammans med Alicia, just like good old times ;) När jag sedan kom hem diskade jag lite och röjde lite i lägenheten. Sist men inte minst tittade jag på filmen "ogifta par" som jag lånat av Karin och som jag velat se sedan länge. Humor säger jag bara!!!

Nu är jag riktigt, riktigt trött. Det ska bli så skönt att få lägga sig och sova!!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback