Förvirrad och extra blödig idag..

Har sprungit runt i lägenheten och försökt städa hela dagen. Men så fort jag går in i ett rum så kommer jag på något annat som jag behöver göra och så startar jag upp massa olika saker samtidigt.. Det blir inte mycket gjort. Tankarna snurrar som bara den i huvudet och jag vet inte riktigt vad jag känner inför saker och ting. Dessutom känner jag mig extra blödig idag. Håller på att titta på filmen "föräldrafällan" och har redan gråtit typ fem gånger. Herregud jag som alrdig gråter på film, och så gråter jag till denna. Den är inte ens sorglig eller så. Tror detta är någon sorts mental urladdning av något slag. Om en stund ska jag åka till syrran och Nicke på deras grillfest och sedan blir det eventuellt utgång i Alingsås på "Potatisfestivalen". Jag är inte direkt sugen, utan jag är trött och har ont i huvudet och hade helst velat ligga kvar i soffan hela kvällen, men det blir säkert bra ändå. 

Denna veckan har precis som alla andra gått fort. Förutom att jag har jobbat så har jag hunnit träna en hel del. Gått ut på lite löprundor och tränat lite styrketräning hemma. Har även hunnit med att träffa lite vänner. I torsdags kväll var vi ett gäng och spelade Beachwolleyboll i Eriksberg. Det var varmt och skönt och kvällen avslutades med lite fika på Tintin i stan. 

Igår efter jobbet åkte jag och Anna och hälsade på Paula i Alingsås. Hon och Nicolas har ju fått tillökning i familjen så det var roligt att få träffa lilla Ofelia 1,5 vecka gammal. Theodor (1,5 år) var full av energi och sprang runt och visade oss allt han kunde. Charmtroll verkligen. Kvällen avslutades med kebabrulle och ambitionen att lösa ett korsord hemma hos Anna. Tyvärr somnade vi i hennes säng istället, haha. Så jag åkte hem tidigt och fastnade i soffan. Tittade på American history X som visades på tv. Bra film faktiskt.

Lägger upp några bilder innan det är dags att göra mig iordning inför kvällen.. vad ska man ha på sig då???

Beachwolley:



Goa tjejer:


Vacker mamma med vacker dotter:


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback