Midsommar

Midsommarafton blev riktigt bra. På förmiddagen gick jag en långpromenad och plockade blommor för att binda en krans. Vid halv fyra tiden kom Johanna och Henrik och hämtade mig och sedan åkte vi upp till Johannes familjs sommarstuga vid sjön Färjen utanför Alingsås. Där var midsommarfesten redan i full gång med massa vattenaktiviteter och fixande. Vi åt god mat, dansade runt midsommarstången och hade lite tävlingar och lekar. Det var lite kallt, framförallt när vi skulle ut på sjön och leka, men vad gör man inte?! Kvällen avslutades med korvgrillning och mys vid elden.. riktigt härlig dag!!

Idag har jag bara varit hemma. Men jag har fått en hel del gjort, bl.a. rensat ogräs i rabatten, klippt gräset, diskat, städat, varit ute och sprungit, solat och bakat en kladdkaka :P Myser just nu i soffan till slutet av "Sex and the city-the movie" som går på tv. 

Lägger upp lite bilder från gårdagen:






Hoppas ni haft en bra midsommarhelg såhär långt!
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback