Semestern är väldigt välkommen nu

Denna veckan har hittills varit solig och skön. Tyvärr har jag jobbat så jag har inte kunnat ligga vid havet som jag hade önskat. Men jag ska vara glad att jag har ett jobb där jag får vara utomhus mycket så jag har ändå njutit av solen. Däremot så har hjärnan redan gått på semester vilket gör att det sker missförstånd och små irritationsmoment hela tiden (troligtvis inte bara hos mig). Därför är semestern väldigt välkommen nu. Men jag ska försöka kämpa mig igenom kommande två arbetsveckor med gott mod och ett leende på läpparna.. jag tänker att det kanske blir lite enklare då.

Denna veckan har jag, förutom jobbat, tränat konståkning igen efter en månads uppehåll, tagit mitt första dopp i sjön, varit ute och sprungit (2ggr),ändrat om lite i trädgården och tittat ganska mycket på tv. Skön vecka måste jag ändå säga.

Imorgon blir det grillfest hos Cami och sedan har jag inga direkta planer för helgen. Får hoppas på bra väder så kanske det blir en tripp till havet!

Nu ska jag se färdigt på en film innan det är dags att sova, ska ändå upp klockan 05.00 imorgon!

So long.. Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback