Städa, städa, städa..

Denna veckan har jag städat enormt mycket... Vet inte vad det tagit åt mig, men jag har fått mina ryck och t.om. känt för att städa. Weird. Idag har jag varit ledig eftersom det är röd dag. Först sov jag till elva och sedan gick jag upp och åt en god frukost och tittade på film; The social network.. den var inte så värst bra. Sedan fortsatte jag med städningen. I måndags kväll dammsög jag och dammade hela lägenheten och i tisdagskväll våttorkade jag golven. Idag tvättade jag alla fönster och speglar, dammade ännu mer, torkade skåpsluckor och kylskåp och städade soffan. Härligt när allt känns rent och fräscht. Sedan passade jag även på att klippa gräset och rensa lite i rabatterna så uteplatsen ser också riktigt fin ut nu.. förrutom våra små objudna gäster som invaderat trädäcket på framsidan. Vi har nämligen fått massa gröna små larver överallt på framsidan, jätteäckligt och jag vet inte hur jag ska bli av med dem.

Idag kom även syrran hem som jag inte träffat på länge. Mysigt när någon mer är hemma så man får lite sällskap. Visserligen har katterna varit bra sällskap och på extra mysigt humör denna veckan, men det är svårt att få någon bra konversation med dem ;)

Nu ska jag sova.. imorgon är det ju jobb som gäller, klockan 06.00.. wieee! 

Här är en bild på larverna..


God natt!! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback