Fixardag

Idag har jag fått mycket gjort. Tanken med dagen var egentligen att åka till OnOff med min dator eftersom den låter så konstigt när jag lyssnar på musik och därefter hade jag planerat in ett besök på IKEA med Elina. Men på grund av min vimsighet blev det aldrig så. Jag skulle "bara" leta fram kvittot och sedan skulle vi åka. Men jakten på det där förbannade kvittot resulterade i att jag drog ut i princip alla mina ägodelar över hela lägenheten. Tömde alla lådor och utrymmen där det kunde tänkas ligga men tyvärr utan resultat. Och utan kvitto blir det svårt.. men jag kanske kan lösa det genom banken på något sätt ändå. Men eftersom jag är lite (med betoning på lite) av en samlare fanns det ett och annat som skulle slängas i de där lådorna. Så jag satte istället igång att rensa, slänga och städa i flera timmar och plötsligt var klockan fyra. Då kände vi inte att det var någon idé att åka in till stan (och jag hade ju ändå inget kvitto) så då satte jag igång att samla ihop allt skräp och alla källsorterade påsar som stått i tvättstugan hela vintern och så åkte vi istället ner och slängde det på återvinningsstationen. Kändes som en lättnad att bli av med all skit och som belöning gick jag och Elina in på videostation och köpte oss varsin godispåse.

Nu sitter vi här i soffan och gottar oss och om tre minuter börjar veckans höjdpunkt: SOLSIDAN!
Efter det åker jag till ishallen och tränar...
Ha en skön kväll! 
Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback