Gosekatter!!!

Idag har det varit en lång dag på jobbet med kvällsplanering till kl 19.00. Direkt efter jobbet åkte jag till ishallen och dansade till 20.30 vilket var roligt. Synd att det var sista danstillfället för terminen. När jag kom hem vid kvart i nio möttes jag av två riktigt keliga katter. Det är så härligt med katter för man behöver inte prestera eller vara på något speciellt sätt för att få lite kärlek. Det räcker med att ge dem mat, vatten och lite kärlek tillbaka. När jag kommer hem finns alltid Elvis och Costello där och välkomnar mig och trots att jag kan känna mig på uselt humör är det svårt att motstå ett litet leende för deras skull. De är så bra!!!



Nu ska jag lägga mig och sova och förhoppningsvis kommer katterna och gosar med mig även i sängen!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback