Ibland känns det bara fel!

Ibland känns det som att man inte kan göra något rätt. Och när man ska rätta till sina små misstag gör man det bara ännu värre och till slut kan man inte längre ursäkta sig. Idag känns det som att jag inte har sagt mycket vettigt. Hade kanske lika gärna kunnat hålla tyst. 

Om en halvtimme börjar dagens andra träningspass. Jag hoppas att jag ska orka hela träningen men jag är väldigt, väldigt trött så vi får se hur det går. Det är i allafall skönt att åka och träna för att få något annat att tänka på en stund. Träningen är, för mig, ett sätt att fly lite från verkligheten och gå in i en annan värld där fokus ligger på det jag håller på med precis för stunden.


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback