Mello, Melli, Mellis..

Jag har aldrig tidigare sett så många olika smeknamn för melodifestivalen men på facebook kan man ju å andra sidan få se det mesta. Hursomhelst så avgjordes det för ca tio sekunder sedan hur det gick. Eric Saade med låten Popular vann (ifall någon har missat). Kanske inte min favorit men säkert till lycka för alla små tonårstjejer. Personligen tyckte jag att The Monicer, Danny eller Sanna Nielsen hade fått vinna fast jag bryr mig inte så mycket längre. Tycker att hela melodifestivalen har tappat sin charm genom åren... Det var bättre förr (med risk för att låta gammal)!!!

Ikväll har jag suttit hemma i min soffa och ätit chips. Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag är rätt seg så det gör inte så mycket. Ibland behöver man lite tid för sig själv. Tänkte passa på att måla naglarna medan jag ändå sitter framför TV:n (då är ju risken för repor mindre :)).
Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback