Fredagkväll och ont i nacken...

Fredagkväll igen.. Denna veckan har gått väldigt fort men jag är glad att det är helg igen. Idag slutade jag 12.30 vilket är väldigt skönt på en fredag. Sedan åkte jag hem och tog det lugnt en stund innan min vän M kom hit  och umgicks en stund. Tack för det :)

Sedan har jag bara suttit här i soffan och det kommer jag fortsätta med resten av kvällen. Är lite för trött för att orka göra något annat. Har dessutom jätteont i nacken vilket jag haft sedan i natt. Först funderade jag på om jag hade legat konstigt eller så men sedan kom jag på att det kan bero på att jag nästan körde på ett rådjur igår och fick tvärnita så att huvudet slängdes fram och tillbaka. Lätt wiplashskada kanske? men förhoppningsvis går det över snabbt för nästa helg ska jag ju tävla i Köpenhamn och då måste jag vara i form. 



Så till något annat..
Ibland önskar jag att jag kunde stänga av min hjärna och låta den vila ett tag. Just nu är jag så trött på alla tankar som bara snurrar i mitt huvud. Jag kan ju ändå inte reda ut dem och jag kommer ju aldrig framåt i min tankeverksamhet utan stannar alltid på samma saker.. och ältar. 



Funderar på att lägga mig i sängen och läsa lite. Det går ändå inget roligt på tv och jag är som sagt trött efter att ha gått upp fem i morse. So long..  

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback