sova..

Att ligga vaken på nätterna och inte kunna sova är nog det värsta som finns. Denna veckan känner jag mig som ett vrak och det hjälper ju inte direkt att arbetsdagarna har varit extra långa och att jag haft ont i huvudet och varit dötrött. Sedan är det alla tankar som just nu snurrar i huvudet. Vissa saker som går att påverka och vissa saker som inte går att påverka. Jag önskar så att jag kunde fly från verkligheten ett litet tag, bara komma bort och få annat att tänka på. Hur det skulle gå till vet jag inte men jag hoppas att saker och ting ska kännas lite lättare när sommaren kommer. Jag längtar så otroligt mycket efter sommaren. Ljuset. Värmen!

Nu ska jag gå och lägga mig och jag hoppas att jag får sova!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback