Torsdag..

Jag skulle vilja lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och sova i flera dygn. Och sedan vill jag vakna upp problemfri, glad och utvilad och titta ut genom fönstret och mötas av våren...

Imorgon är det fredag igen och jag ska hem till Karin och Matilda på kvällen för att umgås och ha roligt. Är inte riktigt på humör och kommer förmodligen att vara skittrött, men jag får väl åka dit en stund i alla fall. 
Sedan har jag ingenting planerat under helgen så vi får väl se vad som händer. Känner att jag behöver en lugn helg efter denna veckan.

Ikväll är det träning som gäller.. brukar vara bra att komma till ishallen för att rensa tankarna ibland och jag vet att jag är helt dötrött så jag förväntar mig inte att träningen ska gå så värst bra. 

Nu ska jag äta för magen bara skriker mat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback