Vår i luften

Idag gick jag upp 12.30. Mitt försök till en sovmorgon gick sådär med tanke på att katterna bara ville ha min uppmärksamhet hela tiden, har vaknat, somnat om, vaknat somnat om osv... Men eftersom jag kom i säng sent och har sovit dåligt i veckan kom jag mig inte för att gå upp tidigare. Igår kväll var jag på tjejfest i Gråbo. Det var jättetrevligt och trots att jag var så trött hade jag en go kväll. 

Efter en seg morgon/förmiddag gick jag och Elina ut på en promenad. Det blåste lite kallt men det var underbart att känna solens strålar mot ansiktet (visst lät det fint? :P). Det känns verkligen som att våren är på väg på riktigt, något som jag längtat efter länge. Just nu sitter jag i soffan med en kopp varm choklad och klappar på min katt. Anna kommer hit om en stund. Det blir thaimat och myskväll, precis vad jag är på humör för. 

Borde verkligen lägga i en tvätt och diska lite först. Kanske ta ett svep med dammsugaren också?!! Hoppas ni får en fin lördagskväll!


En bild på min vackra syster från vår promenad:



Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback