_______________________________________

Fredagkväll och jag har knappt lyft arslet ur soffan en enda gång under kvällen. Att det ska vara såhär varenda fredag. Jag skulle inte precis påstå att veckan varit jobbig eller överdrivet ansträngande, men ack så trött jag varit idag. Det enda positiva har väl varit att jag kunde gå från jobbet en timme tidigare eftersom sista barnet gick hem kl 17 istället för kl 18.

Imorgon ska jag ev. gå ut och springa på förmiddagen och sedan ska jag in till stan och lämna in både min telefon och min dator som krånglar. Jag hoppas på att få ordning på båda två (data- och mobilnörd som jag är). Sedan blir det nog att träffa Hanna (kanske någon mer?) på kvällen. 




Ibland önskar jag att saker och ting vore annorlunda


Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback