Fullbokad helg på några sekunder...så det kan gå!

Fredagkvällen har varit lugn. Pizza och godis framför tv:n tillsammans med Anna och lite gött tjöt, å vad jag gillar dig!! I förmiddags fick jag förfrågan om att vara med och sjunga i kyrkan på konfirmationsgudstjänsterna i helgen. Två imorgon och en på söndag och sånger som jag varit med och sjungit förr. Tja, varför inte tänkte jag så nu har jag helt plötsligt hela helgen uppbokad. Men det ska bli kul, jag älskar ju att sjunga så man får ta varje tillfälle man får. Imorgon kväll ska jag, tillsammans med mina kollegor gå på middag+konsert med Stefan Andersson i kronhusbodarna i Göteborg, det ska bli trevligt och förhoppningsvis klarar vi oss undan regnet också. Tänkte även försöka hinna hämta ut min mobiltelefon som varit på lagning denna veckan. Ska bli skönt att få slippa lånetelefonen som jag ännu inte lärt mig. 

Nu ska jag försöka sova gott, imorgon blir en lång dag! 

Sara ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback