Ingen bra dag

Min mobil dig inatt. Jag hatar när saker och ting bara krånglar men nu har jag i alla fall lyckats hitta min gamla mobil och ladda den så det ska nog gå bra att nå mig. Men morgonen började inte direkt bra när jag dessutom insåg att jag hade försovit mig och att det snöade (!) ute. Arg och stressad körde jag nästan av vägen när jag skulle till jobbet och lyckades komma tio minuter för sent. Ingen bra start på dagen alltså. Dessutom har jag varit dötrött hela dagen och det har varit kallt och trist så arbetsdagen gick väldigt långsamt. Efter jobbet åkte jag till Allum för att gå till Telenorbutiken för att lämna in min mobil. Men självklart hade jag den oturen att de inte kunde ta emot min telefon eftersom de snart skulle bygga om butiken. Irriterande om något!! 

Resten av kvällen har väl varit okej och nu har jag just vräkt i mig glass och kladdkaka.. idag bestämde jag mig för att bryta mot mitt "inte äta godsaker på vardagar"-förbud. Ibland får man tröstäta lite.

Nu blir det sängen.. det är en dag imorgon också!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Saga♥

vill du vinna bloggsvar? gå in och anmäl dig på min blogg NU! http://ssaga.webblogg.se/2011/may/tavling-vinn-bloggsvar-anmal-dig-nu.html#comment

2011-05-04 @ 21:41:09
URL: http://ssaga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback