Nu var det ett tag sedan jag skrev..

.. men det beror mest på att denna veckan varit ganska hektisk med träningar, och låånga dagar på jobbet då vi är mitt uppe i utvecklingssamtalperioden. Tyvärr har jag lyckats bli sådär halvsjuk också. Ont i halsen och lite krasslig, men jag har ändå varit på jobbet varje dag och istället missat några träningar på kvällarna. Imorgon är det fredag igen. Jag ser mycket fram emot helgen, framför allt till att få sova (som vanligt) och att få sitta länge och äta frukost. 

Idag har jag dock tagit det ganska lugnt. Slutade jobbet klockan 12.30 och åkte sedan hem och sjönk ner i soffan. Fick dock mina små ryck under eftermiddagen och gick ut och klippte gräset, diskade och åkte ner till biblioteket med syrran och förtidsröstade. Under kvällen har jag och Elina tittat på film; Love and other drugs. En riktigt mysig och fin film med Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway. Ibland önskar jag att mitt liv var lite mer som en romantisk film..

Nu ska jag försöka sova! God natt!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback