Helg och alla helgons dag

Det är jobbigt när man känner att helgerna endast går åt till att återhämta sig och samla energi för att orka med veckorna. Idag har jag försökt ta mig i kragen och varit ute och krattat lite löv samt tvättat fönster. Igår kväll somnade jag i soffan klockan sju och det fick bli en tidig kväll. Ikväll känner jag inte heller för att hitta på något särskilt så det får bli att gosa ner sig i soffan, titta på film och käka upp resten av godiset som jag köpte igår. 

Veckan har annars rullat på. Det har varit fullt upp på jobbet och jag har även hunnit träna en hel del. Träningarna går hyfsat men det jobbiga är att orken inte riktigt finns. Är så trött hela tiden!

Idag har jag även tänkt extra mycket på de nära och kära som gått bort under min livstid. Det är ju alla helgons dag och man borde kanske ha åkt upp till kyrkogården och besökt några gravar, men jag nöjer mig med att skicka en extra tanke. De jag framför allt tänker på är mormor, morfar, farfar och moster Berit. Saknar er!! <3

Nu ska jag kolla läget i min frys, det borde finnas någon portion mat att värma i micron! Hoppas ni har en fin lördag!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback