"Jag kan bättre!"

Så kände jag idag när jag gick av isen efter kortprogrammet. Egentligen åkte jag inte dåligt, men jag vet att jag kan bättre! Missade lite i dubbel axel och gjorde halvkassa piruetter och landningar. Ligger hur som helst på andra plats knappt en poäng efter ettan så jag tänkte åka upp mig och vinna imorgon! 

Sedan jag kom hem från tävlingen har jag inte gjort så mycket. Mest suttit i soffan med en fruktansvärd huvudvärk och tittat på tv. Känner mig lite halvdeppig ikväll, men tänkte faktiskt dra mig mot sängen ganska snart så att jag är pigg imorgon.

Igår kväll var jag och Anna på bio och såg Breaking dawn. Såå bra och jag längtar till sista filmen kommer ut. Dock sjönk stämningen en aning då vi kom tillbaka till min bil och insåg att vi hade fått parkeringsböter! såå surt. Men kvällen avslutades med ett besök och lite kvällsfika hemma hos Annas syster Karin med sonen Victor (7veckor gammal) mys!

Imorgon är det ju förövrigt första advent och jag har faktiskt tagit fram min adventsljusstake trots att jag egentligen inte är redo för julen ännu!

God natt! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback