Ups and downs och en riktigt bra träning!

Ja vad ska jag säga. Livet går ganska mycket upp och ner just nu. Ena stunden känner jag mig stressad, ledsen och deppig och andra stunden känner jag mig nästan löjligt glad! I det stora hela är det lite förvirrande men förhoppningsvis lugnar det ner sig snart. Det absolut jobbigaste är att jag sover i snitt 4 timmar per natt, vilket gör att jag ALLTID är trött!! Jag hatar att vara en sådan som klagar på saker och ting, men tyvärr har jag blivit sådan. Jag har blivit en sådan som jag själv ser ner på. sorgligt men sant!

I alla fall så har den här veckan varit ganska bra. Jag har haft väldigt fullt upp med utvecklingssamtal och vernissage på jobbet, träningar inför isshowen och tävlingen samt några försök till att ha ett socialt umgänge. Igår var jag på Mary-Kay kväll hos Magdalena vilket var ett riktigt trevligt avbrott i en stressig vecka. Idag har jag tränat två träningspass och det andra passet gick riktigt bra! Åkte långprogrammet tre gånger för att träna konditionen, och satte till slut även dubbel axeln i programmet. Det känns riktigt bra inför tävlingen :)

Imorgon blir det jobb klockan 07.00 och på kvällen ska jag och Anna gå på bio och se Breaking dawn part 1. Det ska bli riktigt nice! Imorgon är det dessutom äntligen LÖNING!!! Nu måste jag dock lägga mig och försöka sova. *wish me luck*

Sara ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback