aj, aj mina ben!!

Idag var det kämpigt att kliva upp ur sängen. Inte bara på grund av tröttheten utan faktiskt mest på grund av någon konstig oförklarlig smärta i benen. Det kändes som att alla små muskler krampade, eller gav ifrån sig små små elstötat med jämna mellanrum. Så konstig känsla och sedan har jag gått runt hela dagen och haft ont i benen. "träningsvärk" sa en kollega, men jag svär på att jag vet hur det känns och detta var något helt annorlunda. Jag kunde ju knappt stå utan att det gjorde ont. Åkte i alla fall och tränade efter jobbet (smart vet jag inte, men vad gör man inte??). Träningen gick ganska dåligt men vi hade ganska kul på isen och i omklädningsrummet ändå. Två timmar isträning och en timme dans, och väl hemma kändes benen verkligen som gele. Nu har jag tagit en lång dusch och försökt massera in benen med Aloe vera heat lotion. Känns lite bättre fast det luktar jenkatuggummi i hela lägenheten istället :)

Imorgon blir det jobb tidigt, följt av träning och sedan tillbaka till jobbet för föräldramöte. Borde egentligen sovit för längesedan, men som ni vet är jag kvällsmänniska. Jag gillar att vara uppe på kvällen och HATAR att gå upp på morgonen och jag tror inte någon någonsin kan ändra på det. 

Nu blir det dock sängen och lite gos med mina älsklingskatter!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback