Härliga lördag!

Idag är det inget strålande väder och det händer inget speciellt. Men jag känner mig ändå ovanligt glad. Har storstädat här hemma och åkt ner till återvinningen med lite tidningar, kartonger och plastförpackningar. Passade även på att handla och panta flaskor. Hade tänkt fixa lite i trädgården också, men känner att jag har gjort tillräckligt för idag så det får bli en annan dag. 

Igår var det discofredag på jobbet, så härligt när även de yngsta barnen står och dansar till manboy och popular :) Efter jobbet drog jag in till stan för lite After Work med goa människor, verkligen perfekt avslut på arbetsveckan. Ikväll blir det bio med ett gäng. Vi ska se Johnny English Reborn som hade premiär igår och det lär bli en rolig kväll!


Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback