Internet igen...

Har varit utan internet några dagar, därav inget bloggande. Har dessutom haft ganska mycket annat för mig så det har nästan inte gjort något. Denna vecka har bestått av väldigt blandade känslor och det känns som att jag har gråtit och skrattat om vartannat och att jag levt i något sorts kaos.

måndag, tisdag och onsdag var väl ungefär som vanligt med jobb, träning osv. Men i torsdags lämnade vi in Elvis på Blå stjärnan eftersom han skulle genomgå en stor operation där de skulle ta bort en tumör som tryckte på både hjärta och lungor. Den oron jag känt över detta har varit enorm eftersom det inte var säkert att han skulle överleva operationen. Fredagen var hemsk och jag gick runt hela dagen på jobbet och bara väntade på telefonsamtalet med beskedet om operationen gått bra eller dåligt. Tjugo över sex på kvällen fick jag äntligen reda på att det hade gått bra och att de hade lyckats operera honom. GLÄDJE!! Då släppte ungefär alla mina känslor samtidigt och jag grät och skrattade samtidigt.

Idag hämtade vi hem vår lille älskling och trots att han går runt med tratt och ett stort bandage på magen så verkar han må ganska bra. Kelig och gosig som aldrig förr och jag är så glad att ha honom hemma. 

Annars har det varit ganska fint väder i veckan och i torsdags gick jag och Alicia en långpromenad vid Nääs slott och tog massa fina höstbilder :) I fredags kväll var det kräftskiva med mina kollegor och det var riktigt, riktigt trevligt. I lördags sydde jag färdigt min tävlingsklänning och på kvällen myste jag med Hanna <3
Och idag har tränat, hämtat katten och sedan haft en riktig myskväll med Alicia <3. Kvällen avslutades dock med ytterligare ett träningspass som faktiskt gick riktigt bra. Min dubbel axel är tillbaka :)  Nu borde jag gå och lägga mig men jag känner mig alldeles för pigg för det. Skulle nästan kunna gå ut och bara skrika ett långt och härligt glädjeskrik för just nu känns allt så himla bra!!! :D

Lite bilder:
Stackars lilla Elvis:


Syskonkärlek:



Min nya tävlingsklänning:


So long!! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback