knagglig väg åt rätt håll..

Ja, även om det går riktigt långsamt och knaggligt så känns det som att jag är på rätt väg.. Och jag hoppas bara att jag ska lyckas hålla mig på vägen och inte köra ner i diket :) 

Min förkylning har nästan gått över fast jag har en förfärligt ful snytnare.. ni vet näre precis under näsan pg.a. att man har snytit sig alldeles för mycket. Ser inte så trevligt ut, men man kan leva med det. 

Till helgen är det tävling och träningarna har faktiskt gått riktigt bra denna veckan trots att jag fortfarande känner mig lite hängig efter förkylningen. Men det känns som att tävlingen ändå kommer gå ganska bra till helgen.

Idag har det varit riktigt pissväder,k och det har liksom inte blivit ljust heller! Grått och trist. Ge mig sol nu!! Tur att jag köpte massa värmeljus på Ullared.. de fyller just nu min lägenhet med lite ljus och värme!
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback