Kurera!!!

Jag har inte tid att vara sjuk, och jag hatar att vara sjuk mer än någonting annat. Alla som känner mig kan nog hålla med om att jag brukar ha många bollar i luften samtidigt och att jag inte direkt har många luckor i min kalender. Därför blir det så mycket som påverkas när man blir sjuk. Idag har jag gått runt på jobbet och frusit och beklagat mig över min huvudvärk. Så jag bestämde mig för att bara ägna kvällen åt mig själv, dricka te, proppa i mig diverse naturläkemedel och på så sätt känna mig frisk imorgon!

Imorgon är det fredag igen och som min chef sa igår "Det känns som att det bara är måndag och fredag ibland". Hittills har denna veckan gått jättefort vilket jag ändå tycker är bra "tiden går fort när man har roligt" heter det ju, så alltså måste jag haft roligt.. eller? Jag vet inte, men det har i allafall rullat på i full fart. I måndags var det ju som sagt ljus i alingsås, i tisdags var det träning hela kvällen och igår efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa och hjälpte pappa att kratta löv i trädgården. Sedan blev det en höstpromenad med mamma i skogen. Sedan åkte jag tillbvaka till jobbet för APT och efter det åkte jag till Alingsås för att köpa ett elpiano av min pappa kusin. Pianot var i nysckick, ett Yamaha som jag fick till ett riktigt bra pris. Det känns så roligt att äntligen ha ett riktigt piano att spela på istället för den lilla keyboarden som stått här hemma unde tre år. 

Idag har jag jobbat mellan 09.30-18 och sedan har jag bara suttit här i soffan. Ska försöka fixa lite mat, men mår som sagt inte hundra så jag får se vad jag gör. Har dessutom lite kladdkaka i kylskåpet.. kanske att man kan få unna sig en bit?! :P

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback