saturday evening..

Så var det lördag kväll och jag sitter hemma i soffan och tittar på "Så mycket bättre". Känner mig inte alls på humör för att göra någonting ikväll och tröttheten jag känner är inte nådig.  Veckan som gått sedan jag senast bloggade har gått både fort och långsamt. Det är mycket som händer nu och hösten utanför blir mer och mer påtaglig.

Förra helgen var det dags för säsongens första tävling på hemmaplan. Det gick helt okej med tanke på att jag hade varit sjuk hela veckan innan och jag slutade på en tredjeplats. Annars har veckan rullat på som vanligt med jobb, träningar och allt annat man ska försöka hinna med. Känner mig dock inte så motiverad till någonting och känner att jag gnäller en del. Ska försöka vara mer positiv, det har jag ju liksom lovat mig själv för längesedan. Easier said than done.

Idag var jag och Alicia med och sjöng på lilla Mios dop, tillsammans med Sanna (mamma till Mio :)). det gick ganska bra och det är ändå något speciellt med att stå och sjunga inför folk som blir så rörda att de börjar gråta. Fint.

Imorgon har jag inget inplanerat. Borde verkligen städa och fixa lite i trädgården här hemma.. men hatar alla dessa "borden"!

Hoppas ni har en fin lördagskväll! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback