Åååh :(

Man ska tydligen inte få må bra. Inte under en längre period i alla fall. Just nu känns det som att hela världen är emot mig, var jag än vänder mig så stöter jag på motgångar och lugnet jag har känt den senaste tiden är som bortblåst. Jag har ju lovat mig själv att jag ska vara mer positiv så jag måste väl försöka i allafall. Men ibland är det inte lätt, ibland vill man bara ge upp!!! Jag längtar till helgen då jag får lite tid till att andas, träffa dem jag tycker om och bara få vara.
Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet är ju ändå en i stort sett trevlig resa. Jämför t.ex. med en berg-och-dalbana. Man är spänd inför resan i början, sedan går det upp och ner och planar ut i en grå deg i slutändan. Ändock känner man sig ganska nöjd och uppfriskad när man stiger ur vagnen och in i härligheten (som kan representeras av ett resaurangbesök eller kanske rentav en sockervadd).

Mvh

En stalker

2011-09-24 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback