Afasi??

Helt seriöst, man kan inte säga så mycket fel som jag gjort denna veckan. Jag vet inte vad det är med mig men när jag pratar så bara slinker fel ord ut ur munnen på mig och jag börjar nästan bli rädd för att jag ska säga något olämpligt, jag menar, tänk om man råkar säga något som man tänker men som verkligen inte borde komma ut.  "har du bajsat?" sa jag till ett barn på jobbet när jag egentligen skulle fråga om han hade kissat. Två sekunder senare skulle jag kolla om det var ledigt på toan "Är det tomt?" sa jag istället och min kollega fick sig ett gott skratt. Senare samma dag stod vi ute och vaggade vagnar varpå jag råkar säga "hon är också lite skäggig" när min kollega berättade om ett barn som var lite skinkigt. Hemma hos Hanna i lördags sa jag "Jag fattar inte hur man tänker" När jag skulle sänka ljudet på tv:n. Och så frågade jag "kan man snacka med den" (om gungstolen då jag egentligen skulle fråga om man kunde gunga i den). Igår på träningen sa jag till Jennifer "öppna dörren" när jag menade munnen då mathias skulle kasta in en godis i munnen på henne. Nu måste jag skärpa mig för detta börjar bli lite jobbigt.. 

Idag har jag jobbat och tränat. Träningen gick verkligen skitdåligt och just nu är jag inne i en svacka. Har dessutom ont i benet och känner att min benhinneinflammation börjar smyga sig tillbaka. Tur att jag inte har tävling förrän om en månad ungefär. 

Nu blir det sängen! är dötrött..

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback