Du bloggar för sällan!

"Du uppdaterar ju aldrig din blogg längre.. det är ju tråkigt att gå in på den då" sa min syster idag. Okej, okej, för er som ändå läser så ska jag bli bättre på att uppdatera.  Idag är det söndag och jag har varit i ishallen och tränat. Träningen gick ganska bra och det känns som att det är på väg åt rätt håll nu faktiskt. Konsitionen börjar komma tillbaka och likaså hoppen. Ikväll är det tävlingsträning så vi får se hur det går då. 

Igår hade jag en heldag på Liseberg tillsammans med Carro. Andra för i år faktiskt, men det var riktigt roligt. Inte alls så långa köer som det var i somras när vi var där så vi kunde ta det lite lugnare och kände oss nog ganska nöjda med karuesllåkning när vi åkte hem. Jag lyckade nästan lura upp Carro i Atmosfear också :)

Nu blir det till att  ta tag i tvätthögen.. tråkigt, men ett måste!

Sara ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha... Ja det tycker jag du ska göra :) speciellt när vi inte ses så ofta länge. Puss, love you/ Sis

2011-09-11 @ 14:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback