Lite av varje

Nersjunken i soffan efter en god kvällsmat bestående av yoghurt, musli, ostsmörgås och varm choklad. Jag funderar på att dra mig mot sängen, men det är svårt att slita sig från "Svenska Hollywoodfruar" på tv3. Vem älskar inte Maria Montazami liksom? så skön är hon ju. Någon som däremot inte är lika skön är ju Gunilla. Nä, henne blir jag bara upprörd av att titta på och jag tycker synd om hennes dotter som får utstå alla hennes påhitt.

Idag är det måndag och nästan en hel vecka ligger framför. Igår kväll önskade jag inget mer än att helgen skulle vara lite längre, men idag känns det helt okej att det är måndag. Helgen var bra förresten. Lördagen ägnades åt att rensa förråd och åka till Hultet tillsammans med Elina. Det är så skönt när man får rensa lite, "balsam för själen" som en kollega uttryckte det. Lördagkvällen spenderades hemma hos Gabriel, kvällsmat och massa glass med bär, mysigt var det. Söndagen gick åt till träning, lite slappande och lite film och mys hemma hos Madde för att till sist åka tillbaka till ishallen och träna igen.

Idag har jag jobbat och tränat. Träningarna går lite bättre nu och jag känner att jag långsamt börjar komma i form. Tur att min första tävling inte är förrän den 22-23 oktober, och då på hemmaplan så än finns det tid. Behöver dessutom tid till att sy färdigt min långprogramsklänning samt sätta på massa fina glittriga stenar på den :)

Nu ska jag se klart på hollywoodfruarna och sedan blir det march i säng! So long!
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback