Så är det..

En vän hade skrivit såhär på facebook häromdagen: "Gaaah!! Jag säger upp mig från mitt liv". Och jag kände faktiskt ungefär samma sak. Ibland hade man iallafall velat ta en liten paus och bara få känna sig fri. Så mycket måsten och så många krav, samtidigt som man ska försöka vara käck, glad och social. Ibland förstår jag verkligen inte hur det ska gå till. Jag har bestämt mig för att denna hösten ska bli bra. Jag har lätt för att bli lite extra deppig och trött på hösten då det gråa vädret kommer och kylan tränger på. Men denna hösten ska det bli annorlunda har jag sagt. Och det är väl trots allt mest jag som kan styra över hur det blir för mig?!
Jag tror det är viktigt med små pauser ibland. Att få stanna upp och tänka igenom saker innan man kör vidare för det blir så lätt att man bara kör på..

Idag är det urtrist väder, jag är trött och dessutom lite förkyld. Men det blir ändå lite träning och jag hoppas att det kan få mig att må lite bättre!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback